0
0

دوره پیشرفته آموزش گوگل آنالیتیکس 4

1,690,000 تومان

دوره جامع آموزش گوگل آنالیتیک 4 به همراه آموزش گوگل تگ منیجر مقدماتی بر اساس آخرین سرفصل‌های گوگل

دسته: برچسب:

گوگل آنالیتیکس به جرات یکی از بهترین سرویس‌های گوگل و شاید بهترین سرویس دنیا برای وب سایت‌هاست. همانطور که داشتن یک چراغ قوه به شما کمک می‌کند که بتوانید راه خود را در تاریکی پیدا کنید، گوگل آنالیتیکس با نوری که بر روی کاربران سایت شما می‌اندازد، می‌تواند شما را در بهبود سایت و افزایش ورودی‌تان کمک کند.

دوره عملی آموزشی

دوره عملی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24/7

آموزش 4 ساعته

4+ ساعت آموزش

آپدیت مادام‌العمر

تحویل آنی

تحویل آنی

گوگل آنالیتیکس یکی از سرویس‌های رایگان شرکت گوگل است و شما می‌توانید به راحتی از آن (البته با استفاده از تحریم شکن) استفاده کنید. ولی استفاده از این سرویس به همین راحتی‌ها هم نیست.

شما باید بتوانید گزارشات مختلف آن را خوانده و تحلیل کنید. در واقع بدون یاد گرفتن و تجربه سرویس آنالیتیک، شما شانسی برای استفاده از این سرویس را ندارید.

در دوره جامع گوگل آنالیتیکس GA4 قرار است با این سرویس به طور کامل آشنا شده و در چند پروژه واقعی از آن برای بررسی و تحلیل استفاده کنیم.

در دوره جامع آموزش GA4 سعی کردیم که جدیدترین متدها و گزارشات این سرویس را به شما آموزش دهیم و فقط به آموزش گوگل آنالیتکس 4 بسنده نکردیم.

برای اولین بار در ایران این دوره به همراه آموزش مقدماتی Google Tag Manager برای شما تهیه شده است تا بتوانید از بسیاری از گزارشات GA4 که در آن نیاز به تنظیمات خاص ارسال ایونت و ساخت تگ‌های مختلف است، استفاده کنید.

بخش اول - آشنایی با آنالیتیکس 4

GA4 چیست و چگونه کار می‌کند؟

21 دقیقه

در بخش اول دوره به طور کامل بررسی کردیم که گوگل آنالیتیکس به چه دردی می‌خورد و چه کارهایی را انجام می‌دهد. اهمیت این بخش در این است که شما بتوانید متوجه شوید که آنالیتیکس 4 از پس چه کارهایی بر می‌آید و در کجای بیزینس شما می‌تواند به شما کمک کند.

آنالیتیک دارای گزارشات مختلفی است و شما باید بدانید که چه چیزهایی در GA4 به شما داده می‌شود. در انتهای بخش اول شما با تمام مفاهیم آنالیتیکس آشنا خواهید شد و در نهایت می‌توانید تمامی گزارشات آنالیتیکس را بخوانید. در این بخش علاوه بر نصب آنالیتیکس به شما دسترسی یک اکانت دمو با دیتای واقعی را خواهیم داد. شما می‌توانید تمامی تمرینات خود را بر روی این اکانت انجام دهید.

بخش دوم - مهمترین گزارشات آنالیتیکس

آشنایی با گزارشات و ساختار آن‌ها

100 دقیقه

در بخش دوم می‌خواهیم مفاهیمی که در بخش اول یاد گرفتیم را به صورت عملی تمرین کنیم. در این بخش گزارشات مهم آنالیتیکس را در 2 پروژه کاملا واقعی بررسی خواهیم کرد و تحلیل‌هایی بر روی آن‌ها نیز انجام خواهیم داد.

آنالیتیک دارای بیش از 40 گزارش مختلف است که از یک ساختار کاملا یکسان تبعیت می‌کنند. ما در این بخش در ابتدا مهمترین گزارشاتی که باید به صورت روزانه به آن‌ها مراجعه کنید را بررسی کردیم و در ادامه بر اساس سوالات مطرح شده کاربران در بخش پشتیبانی آنلاین دوره، گزارشات سفارشی سازی شده را خواهیم ساخت. محتوای ارایه شده در این فصل شامل 5 قسمت است:

بخش سوم - ایونت ترکینگ

بررسی دقیق ایونت‌ها

53 دقیقه

GA4 با ایونت‌ها کار می‌کند. در واقع هر ایونت یا اتفاقی که در سایت ما می‌افتد به ارسال اطلاعات به سمت سرورهای آنالیتیکس می‌شود و گزارشات ما بر اساس آن‌ها ساخته می‌شود. در این بخش با ایونت و نقش مهم آن‌ها در گزارشات آنالیتیکس آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چه نوع ایونت‌هایی در آنالیتیکس وجود دارد.

البته تمامی ایونت‌های پیش فرض آنالیتیکس نمی‌تواند پاسخگوی سوالات ما باشند و ما نیاز داریم که ایونت‌های دیگری را نیز خودمان بسازیم. برای اینکه ایونت‌های مختلفی را بر روی سایت بسازیم، نیاز داریم که با Google Tag Manager آشنا باشیم. محتوای ارایه شده در این فصل شامل 3 قسمت است:

بخش چهارم - تنظیمات اضافه GA4

تنظیمات اولیه و مهم GA4

26 دقیقه

حالا که تقریبا توانستیم با تمام قسمت‌های GA4 آشنا شویم، بهتر است بعضی از تنظیمات آن را بسته به سایت خود ویرایش کنیم.

در این بخش بحث‌های مهم تنظیمات GA4 را با یکدیگر یاد خواهیم گرفت و سعی می‌کنیم گزارشات شفاف‌تری را برای خود بسازیم. این بخش شامل 3 قسمت است:

بخش پنجم - گوگل تگ منیجر مقدماتی

آشنایی و استفاده از GTM در آنالیتیکس 4

58 دقیقه

گوگل تگ منیجر یکی از بهترین سرویس‌های گوگل است که با استفاده از آن می‌توانید بدون یک خط کدنویسی، هر کدی را که می‌خواهید در جاهای مختلف سایت خود قرار دهید. این سرویس به صورت کاملا رایگان در اختیار وب مسترها قرار گرفته است تا بتوانند بدون صرف زمان برای برنامه نویس، کدهای مورد نیاز سرویس‌های مختلف را در سایت خود قرار داده و اطلاعات مورد نیاز را برای آن‌ها ارسال کنند.

بعضی از کانورژنهایی که در آنالیتیکس 4 می‌توان قرار داد، فقط و فقط با استفاده از GTM قابل برنامه ریزی کردن هستند و معمولا این موارد را در دوره‌های Google Tag Manager یاد می‌گیریم. ولی از آنجایی که ما می‌خواهیم دوره جامع آموزش گوگل آنالیتیک 4 کامل و همانطور از اسمش پیداست “جامع” باشد، آموزش مقدماتی استفاده از این سرویس را نیز در این دوره گنجاندیم که امیدواریم مورد رضایت شما باشد. این فصل شامل 5 قسمت است:

بخش ششم - بخش Explore

ساخت گزارشات سفارشی

60 دقیقه

بسیاری از گزارشات آنالیتیکس یونیورسال در نسخه GA4 وجود ندارند و خود ما باید نسبت به ساخت آن اقدام کنیم. این بخش که با نام Exploration نام دارد، به ما اجازه ساخت گزارشاتی کاملا شخصی سازی شده را خواهد داد.

سرفصل‌های دوره

هنوز مطمئن نیستی؟

سوالات متداول

پیش نیازی ندارد. آموزش از پایه ای ترین حالت آغاز می‌شود.

این دوره در حال حاضر (1 مرداد 1402) 5 ساعت و 19 جلسه است.

تمامی کارشناسان سئو، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند از محتوای ارایه شده در این دوره استفاده کنند.

در انتهای این دوره می‌توانید به طور کامل از گوگل آنالیتیک استفاده کرده، تمامی گزارش‌های آن را خوانده و تحلیل کنید. با استفاده از گوگل آنالیتیک می‌توانید بهترین راه برای افزایش بازدهی سایت‌تان را یافته و فروش کالا یا سرویس‌های خودتان را افزایش دهید.

این دوره به صورت ویدیوهای از قبل ضبط شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما به صورت مادام‌العمر به ویدیوهای دوره دسترسی دارید و با یک بار دریافت لایسنس، در هر زمانی می‌توانید ویدیوها را مشاهده کنید.

پشتیبانی این دوره به صورت ارسال تیکت در سرویس اختصاصی کارمجیک است. تمامی سوالات شما توسط مدرس این دوره ( داود سامانی ) جواب داده خواهد شد.

بعد از ثبت نام در دوره، لایسنس اختصاصی برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید در نرم افزار اسپات پلیر ویدیوها را مشاهده کنید.

همین الان در بخش نظرات سوال خود را در مورد این دوره از ما بپرسید و اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

1 دیدگاه برای دوره پیشرفته آموزش گوگل آنالیتیکس 4

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آرش دهقان (دانشجوی دوره)

    سلام. خسته نباشید. خیلی دوره خوبی بود. منتظر آپدیت دوره هستم.

question