0
0

دوره پیشرفته آموزش اسکریمینگ فراگ

(دیدگاه کاربر 10)

1,390,000 تومان

دوره جامع آموزش نرم افزار اسکریمینگ فراگ، یکی از تخصص های اصلی کارشناسان سئو یعنی حل مشکلات سئوی داخلی را آموزش می‌دهد و در انتهای این دوره می‌توانید تمامی مشکلات سئوی ON-Page را به راحتی تحلیل و برطرف کنید.

دسته: برچسب:

دوره آموزش جامع نرم افزار اسکریمینگ فراگ، اولین دوره آموزشی کارمجیک است که در آن در یک پروژه کاملا عملی تمامی قسمت‌های این نرم افزار مهم در زمینه حل مشکلات سئو داخلی را به شما آموزش داده‌ایم.

این دوره آموزشی، اولین آموزش نرم افزار اسکریمینگ فراگ نیست ولی به جرات بهترین آن است.

دوره عملی آموزشی

دوره عملی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24/7

آموزش 4 ساعته

6+ ساعت آموزش

آپدیت مادام‌العمر

تحویل آنی

تحویل آنی

حل مشکلات سئوی داخلی معمولا یکی از چالش‌های بزرگ کارشناسان سئو در مواجهه با پروژه‌های کوچک و بزرگ است. با توجه به گسترده بودن صفحات سایت‌ها و وجود فایل‌های HTML مختلف، یک کارشناس سئو باید زمان زیادی را صرف کند تا بتواند تمامی مشکلات سئوی داخلی را یافته و سپس بر اساس یک زمانبندی مشخص نسبت به حل آن‌ها بپردازد. در اینجاست که نرم افزار اسکریمینگ فراگ به کمک ما می‌آید.

با یک بار کرال سایت (خزیدن سایت) توسط روبات‌های اسکریمینگ فراگ، تمامی مشکلات سئوی داخلی در قالب گزارش‌های متعددی دسته بندی شده و شما می‌توانید بر اساس اولویت نسبت به حل مشکل اقدام کنید.

با حل مشکلات سئوی داخلی حداقل 80 درصد ترافیک سایت بهبود خواهد یافت.

بخش اول - معرفی و کرال سایت

اسکریمینگ فراگ چیست؟

21 دقیقه

تا ندانیم که اسکریمینگ فراگ چیست و چگونه کار می‌کند، نمی‌توانیم از قابلیت‌های بی شمار این نرم افزار استفاده کنیم. نرم افزار اسکریمینگ فراگ، یک نرم افزار نسبتا گران محسوب می‌شود ولی به لطف تکنولوژی و Piracy می‌توانیم از این نرم افزار با لایسنس نامحدود و رایگان استفاده کنیم.

در این بخش یاد می‌گیریم که نرم افزار اسکریمینگ فراگ چیست، به چه دردی می‌خورد و چه استفاده‌هایی می‌توان از آن کرد. محتوای ارایه شده در این فصل شامل 1 قسمت است:

بخش دوم - گزارشات اصلی

معرفی تمامی گزارشات اسکریمینگ فراگ

92 دقیقه

اسکریمینگ فراگ شامل بیش از 20 گزارش اصلی، 15 گزارش فرعی و ده ها تنظیم فیلترینگ و گزارش‌دهی است. یادگیری این گزارش‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها حتی برای یک فرد حرفه‌ای ساعت‌ها زمان خواهد برد.

در این بخش تمامی گزارشات بر روی یک پروژه کاملا واقعی، بررسی شده و نکاتی نیز برای حل مشکل سئوی داخلی در لابه‌لای آموزش گفته شده است. در انتهای این بخش می‌توانید کار خود را بر روی اسکریمینگ فراگ شروع کرده و سایت خود یا پروژه خود را تحلیل کنید. محتوای ارایه شده در این فصل شامل 3 قسمت است:

بخش سوم - گزارشات حرفه‌ای

معرفی گزارشات حرفه‌ای و مخفی

250 دقیقه

اگر فکر می‌کنید که همه چیز تمام شده است، سخت در اشتباهید. تازه کار ما با اسکریمینگ فراگ آغاز شده است و قرار است بخش‌های مخفی و حرفه‌ای این نرم‌افزارها را به شما آموزش دهیم.

با ترکیب بعضی از تنظیمات و گزارشات، می‌توان قابلیت‌های جذاب این نرم‌افزار را کشف کرد و متوجه خواهید شد که چرا اسکریمینگ فراگ بهترین نرم‌افزار سئوی داخلی دنیاست. محتوای ارایه شده در این فصل شامل 12 قسمت است:

سرفصل‌های دوره

هنوز مطمئن نیستی؟

نظرات دوره اسکریمینگ فراگ

سوالات متداول

اسکریمینگ فراگ یکی از قوی‌ترین نرم افزارهای سئو داخلی است که با درست کردن گزارشات مختلف به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات سئوی داخلی و تکنیکال سایت خود را بیابید و حل کنید.

خیر. این نرم افزار پولی است ولی شما می‌توانید نسخه کرک شده آن را از سایت‌های دانلود به صورت رایگان دریافت کنید.

شما باید اطلاعات کلی از مفاهیم اصلی سئو را بدانید.

این دوره در حال حاضر (1 دی1401) 6 ساعت است و 16 جلسه است.

تمامی کارشناسان سئو، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند از محتوای ارایه شده در این دوره استفاده کنند.

در انتهای این دوره شما به تمامی مباحث پیرامون نرم افزار اسکریمینگ فراگ، مسلط خواهید شد و می‌توانید از تمامی گزارشات ساده و پیشرفته آن در حل مشکلات پروژه‌های خود استفاده کنید.

این دوره به صورت ویدیوهای از قبل ضبط شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما به صورت مادام‌العمر به ویدیوهای دوره دسترسی دارید و با یک بار دریافت لایسنس، در هر زمانی می‌توانید ویدیوها را مشاهده کنید.

پشتیبانی این دوره به صورت ارسال تیکت در سرویس اختصاصی کارمجیک است. تمامی سوالات شما توسط مدرس این دوره ( داود سامانی ) جواب داده خواهد شد.

بعد از ثبت نام در دوره، لایسنس اختصاصی برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید در نرم افزار اسپات پلیر ویدیوها را مشاهده کنید.

همین الان در بخش نظرات سوال خود را در مورد این دوره از ما بپرسید و اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

10 دیدگاه برای دوره پیشرفته آموزش اسکریمینگ فراگ

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سارا جمالی

    سلام استاد. شبتون بخیر. از اینکه در این دوره شرکت کردم خیلی خوشحالم. من 2 سالی هست که سئو کار می کنم ولی فکر نمی کردم که سایتم این همه ایراد داشته باشه. خیلی وقت بود که شک کرده بودم به سایتم چون رتبه هام بیشتر نمیشد و بعضی از کلماتی که رتبه داشتن هم، رتبه هام رو از دست دادم. بعد از شرکت در دوره متوجه شدم مشکل از کجاست و امیدوارم خیلی زود مشکلم برطرف بشه. ممنون از اینکه به تمام سوالاتم پاسخ میدین.

  2. سیدسینا بزرگی (دانشجوی دوره)

    بهترین دوره حال حاضر که پیشنهاد میکنم به همه سئو کاران برای بالا بردن دانش خودشون این نرم افزار رو یاد بگیرن.
    جناب سامانی خیلی خوب و به زبان ساده تمام ریز جزئیات رو تدریس میکنند.

  3. رضا خمسه

    اولین دوره ای که از شما گرفتم همین دوره Screaming frog بودش و با اینکه چند نفر دیگه هم این دوره رو تدریس کرده بودن ولی با ویدیوهایی که ازتون دیده بودم تصمیم گرفتم دوره شما رو بخرم. 6 ساعت دوره گذاشتین ولی به اندازه یه دوره به اصطلاح جامع دیگران به آدم اطلاعات دادین. عالی

  4. رضا وکیل نژاد (دانشجوی دوره)

    دوره رو کامل دیدم و خیلی خوب بود. در اینستاگرام هم بهتون گفتم، لطفا یه قسمت برای کار کردن برنامه نویس ها با این نرم افزار هم اضافه کنین.

  5. سپیده محبی (دانشجوی دوره)

    من دوره های آموزشی خیلی زیادی رو تا الان تهیه کردم و با اساتید مختلف کار کردم و می خوام نظر کاملم رو اینجا بنویسم. اینکه دوره به صورت عملی برگزار شده و مثال های واقعی زده شده خیلی خوبه. تمامی مواردی که در موردش صحبت کرده بودن و قرار بود آموزش داده بشه تا الان پخش شده که خیلی خوبه به قولشون وفادار هستن. من پیج اینستاگرام آقای سامانی هم دنبال می کنم و ظاهرا گفتن 2 تا قسمت دیگه هم قرار هست به دوره اضافه کنن. از پشتیبانی راضی هستم. من اقای سامانی رو یک بار در کندو دیدم و بسیار خوش برخورد هستن. توی آموزششون هم معلومه که با صبر و حوصله همه موضوعات رو توضیح میدن و فقط قسمت 7 یه کم گنگ بود که بهشون پیم دادم و بهتر فهمیدمش.
    ممنون از سایت خوب کارمجیک. امیدوارم نظرم کمک کنه به بقیه.

  6. پریسا عبدی (دانشجوی دوره)

    یه دوره دیگه اسکریمینگ فراگ رو به همین قیمت از جایی دیگه گرفته بودم که کلا 2 ساعت بود و فقط قسمت های اصلی رو نشون دادن. ولی این آموزش خیلی کامل و جامع بود. من اصلا نمی دونستم این همه کار میشه با این نرم افزار کرد.

  7. محمد تهرانی (دانشجوی دوره)

    دوره خیلی خوبی بود. حتما دوره های بعدی شما رو هم تهیه می کنم. منتظر قسمت های بعدی هستم.

  8. زهرا محمدی (دانشجوی دوره)

    من نصف دوره رو مشاهده کردم ولی کلامتون بسیار شیوا و نحوه آموزش هم بسیار حرفه ای هست که تشکر می کنم ازتون.

  9. علیرضا نجاتی (دانشجوی دوره)

    سلام. از دوره خوبی که برگزار کردین ممنونم. من به تازگی دوره رو به طور کامل دیدم و الان می خوام نظرم رو بنویسم. 4 جلسه اول به خاطر نشون دادن تمامی قسمت های نرم افزار یه کم خسته کننده بود و شاید بهتر بود به شکل دیگری برگزار میشد. ولی جلسات بعدی عالی بودن و هیچ کم و کسری نداشتن. منتظر آپدیت دوره هستم. گفتین ظاهرا چند جلسه به دوره قراره اضافه بشه.

  10. محمد رضا زرهون (دانشجوی دوره)

    سلام. ممنونم از دوره خوبتون. من تا قسمت 8 رو دیدم و خیلی منتظر قسمت های بعدی هستم. از اینکه به تیکت ها خیلی سریع جواب میدین هم ممنونم.

question