0
0

دوره پیشرفته کامنت مارکتینگ

(دیدگاه کاربر 4)

499,000 تومان

کامنت مارکتینگ یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های بازاریابی و در عین حال قوی‌ترین شیوه بازاریابی است که در هیچ دوره سئو، به طور کامل به آن پرداخته نشده است. در این مینی دوره این مفهوم را به طور کامل به شما آموزش‌ خواهیم داد.

دسته: برچسب:

کامنت مارکتینگ حلقه مفقوده آموزش‌های سئو در ایران است. در بسیاری از آموزش‌های سئو، از کامنت مارکتینگ به عنوان یک اقدام برای به دست آوردن بک لینک کامنتی از سایت‌های دیگر اشاره شده است (سئوی خارجی) ولی در واقع کامنت مارکتینگ، یک روش بازاریابی است که با استفاده از آن سعی می‌کنیم، عقاید و دیدگاه‌هایمان را در سایت‌ها و بلاگ‌های دیگر به اشتراک بگذاریم و برند خود را به افراد بیشتری بشناسانیم.

دوره عملی آموزشی

دوره عملی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24/7

آموزش 4 ساعته

90 دقیقه آموزش

آپدیت مادام‌العمر

تحویل آنی

تحویل آنی

آموزش جامع کامنت مارکتینگ

تعداد بسیاری از دیجیتال مارکترها، به کامنت مارکتینگ به عنوان یک راه گرفتن لینک (لینک‌های اسپم) از سایت دیگران نگاه می‌کنند. ولی یک کامنت مارکتر واقعی می‌داند که با این روش می‌تواند برند خود را به بهترین شکل به دیگران شناسانده و ترافیک ارگانیک یا دایرکت بدون هزینه‌ای را برای خود به دست بیاورد.

با کامنت‌های بلاگی نه تنها می‌توان به دیگران نشان داد که شما که هستید، بلکه می‌توانید با استفاده از دانش خود و فقط در قالب نوشتن متن‌های کوتاه ولی تاثیر گذار، یک ترافیک مستمر را برای ماه‌ها و حتی سال‌ها به دست بیاورید. در واقع با استراتژی کامنت مارکتینگ حرفه‌ای که در این آموزش قصد داریم به شما بیاموزیم، شما می‌توانید با استفاده از تاکتیک‌های مختلف افراد را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به سمت سایت خود بیاورید و سپس آن‌ها را به وفادارترین مشتریان یا خوانندگان سایت خود بدل کنید.

در واقع کامنت مارکتینگ جز کوچکی از سئو است که هدف اصلی آن افزایش ترافیک، لید و برندینگ می‌باشد.

ویدیو قسمتی از مینی دوره کامنت مارکتینگ

کامنت مارکتینگ ساده است؟

بله؛ بسیار ساده است. کافیست که همین الان کمی در اینترنت بچرخید و اولین سایتی که بخش کامنت‌ آن را می‌بینید، انتخاب کرده و شروع به نوشتن کامنت و دیدگاه خود کنید و در نهایت سایت خود را در انتهای کامنت معرفی کنید.

با این روش به راحتی می‌توانید به عنوان یک اسپمر شناخته شوید و نه تنها هیچ‌ کسی را به سمت سایت خود نیاورید، بلکه اگر آن‌ها حتی نام شما را در لینک 1 گوگل ببینند، وارد سایت شما نشده و از برند شما فرار کنند.

در مینی دوره کامنت مارکتینگ قرار است در 2 قسمت تقریبا 1 ساعته (مجموعا 90 دقیقه) تمامی مفاهیم مربوط به این موضوع را یاد گرفته و سپس به صورت عملی هر آن چیزی که یاد گرفتیم را اجرا کنیم و آماده ورود به یکی از ارزان ترین و در عین حال هیجان انگیزترین دوره‌های بازاریابی عمرمان شویم.

سرفصل‌های دوره

قسمت اول: مفاهیم اولیه و مهم شامل)

1- کامنت مارکتینگ چیست؟

2- مشخص کردن اهداف

3- بلاگ‌های هدف

4- نوع بلاگ و بخش کامنت

5- عمیق‌تر شویم

6- بایدها و نبایدها

7- زمان بندی

8-بازبینی استراتژی

قسمت دوم: بخش عملی

سوالات متداول

کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاهی نوعی از بازاریابی است که در آن ما با استفاده از نظر دادن و قرار دادن کامنت سعی می‌کنیم محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنیم.

خیر. شما باید با قرار دادن کامنت‌های اصولی در سایت رقبا سعی کنید که مشتریان بیشتری را با خودتان آشنا کنید. در این دوره آموزشی به شما یاد می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

هیچ پیش نیازی برای استفاده از این دوره وجود ندارد. 

این دوره در حال حاضر 90 دقیقه است.

تمامی کارشناسان سئو، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند از محتوای ارایه شده در این دوره استفاده کنند.

در انتهای این دوره شما می‌توانید با استفاده از کامنت مارکتینگ ترافیک خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم افزایش دهید.

این دوره به صورت ویدیوهای از قبل ضبط شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما به صورت مادام‌العمر به ویدیوهای دوره دسترسی دارید و با یک بار دریافت لایسنس، در هر زمانی می‌توانید ویدیوها را مشاهده کنید.

پشتیبانی این دوره به صورت ارسال تیکت در سرویس اختصاصی کارمجیک است. تمامی سوالات شما توسط مدرس این دوره ( داود سامانی ) جواب داده خواهد شد.

بعد از ثبت نام در دوره، لایسنس اختصاصی برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید در نرم افزار اسپات پلیر ویدیوها را مشاهده کنید.

همین الان در بخش نظرات سوال خود را در مورد این دوره از ما بپرسید و اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

4 دیدگاه برای دوره پیشرفته کامنت مارکتینگ

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهرداد کریمی

    من هر جا که comment marketing رو سرچ می کردم و درباره اش می خوندم، همه میگفتن که برو زیر محصولات خودت کامنت بذار و از خودت تعریف و تمجید کن. این چیزایی که شما گفتین توی دوره اصلا توی ایران فکر نمی کنم کسی بدونه یا اگر هم بلدن کسی نمیگه. من کاملا از شرکت در این دوره راضی هستم و حتی قیمتی که برای دوره گذاشته شده خیلی خیلی پایین هست به نظرم

  2. سیاوش حجتی (دانشجوی دوره)

    سلام. من دوره رو کامل دیدم. ممنون از دوره خوبتون.

  3. محمد صفوی

    سلام استاد. دستتون درد نکنه.
    من فکر کنم جز اولین نفرایی بودم که این دوره رو گرفتم و همون روز هم دیدمش و استارتش رو زدم. اصلا فکر نمی کردم فایده ای داشته باشه ولی الان بعد از 3 ماه فروشم به مراتب بهتر شده. سایتم توی حوزه بازی هست و قبلا اگر یادتون باشه توی اینستا بهتون گفته بودم. واقعا عالی بود

  4. نیما علینژاد

    سلام. می خواستم بدونم که دوره Comment Marketing که شما برگزار می‌کنید، امکان سوال پرسیدن هم داره یا نه؟

    • داود سامانی (دانشجوی دوره)

      سلام. وقتتون بخیر. بله این دوره پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت داره و مدرس این دوره به تمام سوالات شما جواب خواهد داد. هر سوالی که داشته باشید رو می تونید از طریق تیکت بپرسید و در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و ابهامات شما هستم.

question