اگر به دنبال سئوی سایت خود و افزایش ورودی از گوگل به صورت طبیعی (ارگانیک) هستید، به جای درستی آمدید. ما در بخش آموزش های سئو تمامی مواردی که باید برای SEO سایت تان باید انجام دهید را به شما آموزش داده ایم. ولی اگر می خواهید این سئو سایت خود را به صورت اصولی و توسط کارمجیک انجام دهید و می خواهید:
- در آمد خود را افزایش دهید!
- بازدید سایت خود را بیشتر کنید!
- اعتماد کاربران را جلب کنید!
- برند خود را به دیگران بشناسید!
کارمجیک می تواند به شما کمک کند. فقط کافی است که از طریق دکمه زیر با ما در ارتباط باشید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
استراتژی سئو
سئو تکنیکال
سئو داخلی
تولید محتوا
سئو خارجی
برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
هدف ما در بهینه سازی سایت شما، افزایش گرفتن ورودی است. در این راه با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف سعی می کنیم:
- کلمات کلیدی شما را شناسایی کنیم.
- لندینگ پیج های شما را بسازیم.
- محتوای مناسب برای صفحات هدف بسازیم.
- شما را به صفحه اول گوگل برسانیم
کارمجیک با داشتن تجربه کافی و دانش روز SEO و بهینه سازی سایت هایی با کاربری مختلف از جمله سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی و خدماتی می تواند این کار را در کمترین زمان و هزینه، به نحو احسن انجام دهد.
در این راه ما کارهای زیر را برای سایت شما انجام خواهیم داد.
0- جلسات حضوری با کارفرما
شروع کار ما در هر پروژه ( چه برای سایت تازه تاسیس و چه سایتی که چند سال از تاسیس آن می گذرد ) با ملاقات با مدیران شرکت آغاز می شود. در این مرحله که معمولا در چند جلسه حضوری اتفاق می افتد، با حوزه فعالیت شرکت و مجموعه آشنا می شویم، رقیبان آن ها را می شناسیم و نتایجی که مدیران از عملیات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می خواهند را می شنویم.
در این مرحله کارهایی که باید در طول زمان کار انجام شود را با کارفرما مطرح خواهیم کرد و در مورد نتایجی که می توانیم کسب کنیم، صحبت می کنیم تا هدف کارمجیک و شرکت در یک راستا قرار گیرد.
1- تدوین استراتژی سئو
در این مرحله و بر اساس تحلیل سایت و رقبا، استراتژی اصلی کار را تدوین می کنیم. نقشه راهی که در این مرحله تعیین می شود برای ادامه کار ضروری است و با استفاده از این استراتژی متوجه می شویم که در چه مرحله ای قرار داریم و باید به کجا برسیم. در زمان تدوین استراتژی سئو موارد زیر را در نظر می گیرم:
شناخت کسب و کار
شروع کار بدون شناخت کسب و کاری که می خواهیم کار بهینه سازی سایت شان را انجام دهیم، غیر ممکن است. در این مرحله با جلسات حضوری با کارفرما در مورد کار مجموعه و خدمات آن ها آشنا می شویم. خدمات و محصولات مجموعه را می شناسیم و مخاطبین و مشتریان احتمالی را شناسایی می کنیم.
وضعیت فعلی سایت
اگر مجموعه دارای سایت باشد، وب سایت و تمامی قسمت های آن را بررسی می کنیم و نقاط ضعف آن را شناسایی می کنیم تا بتوانیم در زمان شروع سئو تکنیکال مشکلات را بر طرف کنیم.
تحقیق کلمات کلیدی
پیدا کردن کلمات کلیدی، بخش مهمی از تدوین استراتژی سئو است. در این مرحله سعی می کنیم در ابتدا با صحبت با کارفرما و افراد با تجربه، کلمات کلیدی حوزه فعالیت شرکت یا مجموعه را شناسایی کرده و آن ها را بر اساس اولویت کار و همچنین درجه سختی، دسته بندی کنیم.
اولویت بندی اقدامات
بر اساس بودجه و زمان مورد نیاز برای بهینه سازی سایت، برنامه ای برای سئو داخلی، تولید محتوا و سئو خارجی تدوین می کنیم و بر اساس زمان بندی تعیین شده در هر مرحله کار SEO را پیش می بریم.
2- سئو تکنیکال
بعد از تدوین استراتژی سئو و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت سایت، سئو تکنیکال اولین مرحله ای است که انجام می شود. در این مرحله هدف ما حل کردن مشکلات زیر ساختی است. در این مرحله همزمان که سعی می کنیم مشکلات UI سایت شما را بر طرف کنیم، به سراغ تجربه کاربری و UX شما نیز خواهیم رفت و تا جایی که می توانیم کاری می کنیم که کاربر در زمان ورود به سایت شما، سردرگم نشود و هر آنچیزی که نیاز است را در جای درست پیدا کند. از جمله کارهایی در زمان سئو تکنیکال انجام می دهیم، می توان به کارهای زیر اشاره کرد:
بهینه سازی ساختار صفحات
ساختار سایت شما از نظر دسته بندی ها، فیلترها، برچسب ها، منوها و برگه های مهم را شناسایی می کنیم و آن ها را بهینه خواهیم کرد. موارد اضافی را حذف و چیزهایی که وجود ندارند را اضافه می کنیم تا کاربر بتواند به راحتی به چیزی که می خواهد، در جای درست دسترسی پیدا کند.